Războiul dintre principalii candidați la fotoliul de primar al municipiului Timișoara s-a mutat și pe rețelele de socializare. 

Într-un videoclip postat pe pagina sa de Facebook, actualul primar al Timișoarei, Dominic Fritz, a ținut să mulțumească celor 140.000 de persoane care i-au apreciat pagina. Primarul Fritz nu a ratat momentul să se laude cu reach-ul la care ajunge pagina sa în fiecare lună 2,1 milioane. 

“Salut, vreau să vă mulțumesc, ieri am sărit de 140.000 de urmăritori pe pagina mea de Facebook. Să vă arăt, împreună am ajuns în ultimele 28 de zile la peste 2 milioane de oameni și asta vi se datorează vouă.. Vă mulțumesc pentru toată energia voastră, pentru implicarea voastră, pentru faptul că vă pasă. Pentru comentariile voastre, pentru întrebările voastre, chiar și pentru criticile voastre.” a spus primarul Dominic Fritz în videoclipul pe care l-a postat pe rețelele de socializare. 

Clip integral Dominic Fritz: https://fb.watch/o9E96Zzsgr/

Pentru cei care nu au rețele de socializare, reach-ul unei pagini de Facebook înseamnă care este numărul real de conturi la care a ajuns cel puțin o postare a acelei pagini într-un interval de o lună. 

La câteva zile distanță, Nicolae Robu, candidat la Primăria Timișoara din partea PNL a realizat un videoclip de tip reacție la cel postat de Dominic Fritz. Fostul primar al Timișoarei spune că pagina lui de Facebook are un reach mai bun, de 2,8 milioane și că urmăritorii lui Fritz ar fi de fapt fictivi. 

“Așa de slab stai, domnule Fritz?! Reach de doar 2,1 milioane la 140.000 de urmăritori? Păi eu am doar 75.000 de urmăritori și reach de 2,8 milioane. În plus, dumneata și plătești sume uriașe sau mă rog, plătesc alții pentru dumneata. Dumneata ai o mulțime de urmăritori fictivi, oricine putând vedea de pe câte conturi fake primești like-uri și comentarii. Conturi de persoane fără nicio legătură cu Timișoara, trăitori în Dorohoi, Vaslui, Caracal sau București” a declarat fostul primar Nicolae Robu. 

Clip integral Nicolae Robu: https://fb.watch/o9EaKzMNVP/